دوره ساهب3 برگزار می‌شود

ساماندهی و آموزش هسته‌های بین‌الملل دانشجویی

دوره ساهب 3 با هدف ساماندهی و آموزش هسته‌های بین‌الملل و تشکیل هسته‌های بین‌الملل دانشجویی جهان اسلام آغاز شد.

به روایت همه با هم سال 1395 مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان فرمودند: «یکی دیگر از مسائلی که به نظرم می‌توانید شما انجام بدهید تشکیل یک جبهه‌‌‌ی واحد ضدّآمریکایی و ضدّصهیونیستی در سطح دانشجویان جهان اسلام است؛ این کار را بکنید. بنشینید، فکر کنید، بعد یک جبهه‌‌‌ی ضدّصهیونیستی و ضدّآمریکایی [تشکیل بدهید].»

در همین راستا دوره آموزشی ساهب3 با هدف ساماندهی و آموزش هسته‌های بین‌الملل و تشکیل هسته‌های بین‌الملل دانشجویی جهان اسلام در اختیار دانشجویان، فعالین و علاقه مندان در حوزه جهان اسلام قرار داده شده است.

طرح ساهب یک دوره آموزشی عملیات محور است که شرکت کنندگان در آن با حضور در کارگروه‌های تخصصی در طول چند ماه و زیر نظر اساتید مجرب، به یادگیری و کنشگری در حوزه یکی از کشورهای مشخص شده خواهند پرداخت.

محورهای این دوره عبارت اند از: شناخت و بررسی وقایع مهم صد سال اخیر کشورهای هدف، شناخت و بررسی ساختار سیاسی_اجتماعی کشورهای هدف، شناخت و بررسی جریانات و جنبش‌های مهم و تأثیرگذار کشورهای هدف، شناخت رسانه‌ها و شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار کشورهای هدف، مردم شناسی و جامعه شناسی کشور هدف

گفتنی است شرکت کنندگان در این دور می‌توانند از مـزایـایی مانند: زیست با فعالان بومی‌ هر منطقه، آشنایی تخصصی با ۱۶ کشور جهان، ارتباط با اساتید و فعالان برجسته هر کشور، فعالیت و کنش‌گری خلاقانه و موثر در عرصه‌ بین‌الملل، اجرای عملیات‌های خرد و کلان علیه منافع استکبار در منطقه و‌ جهان بهره‌مند شود.

مهلت ثبـت‌نام در دوره ساهب ۱٠ الی ۳٠ مهرماه می‌باشد و علاقه مندان  جهت ثبت‌نام در دوره ساهب3 می‌توانند نام و‌ نام خانوادگی خود به همراه  شماره تماس و نام دانشگاه را به سامانه ۱۰۰۰۶۲۷۹۱۳۸۳۱۳ پیامک کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *